V2V: Tarptransportinis ryšys ir kaip jis veikia?

BMW 3D Car2Car CityScenario
1/52/53/54/55/5
loadingLoading...

Tarptransportinio ryšio priemonės persikėlė šią savaitę vienu žingsniu arčiau realybės – su Obamos administracijos planais prastumti šią technologiją pirmyn.


Vasario 3 dienos pranešimas pateikia siūlomų taisyklių rinkinį, kuris bus pateiktas komentavimui iki ši administracija atsistatydins 2017 , tikintis, kad kažkada, apie 2020, – automobiliai galės bendrauti vieni su kitais ir įspėti vairuotojus keliuose apie tykančius pavojus priekyje. Kas nutiko šią savaitę – tai Nacionalinės greitkelių eismo saugumo administracijos siekis turėti planą .
BMW_3D_Car2Car_CityScenario-640x402Paprasčiau tariant, pirmosios kartos v2v sistema įspėtų vairuotoją , bet ne kontroliuotų automobilį. http://icsw.nhtsa.gov/safercar/ConnectedVehicles/

Vėliau sistemos diegimas įgalintų stabdyti arba apvažiuoti kliūtis ir galiausiai evoliucionuotų į autonomiškai besivairuojantį automobilį. Šitai mūsų v2v technologijų santrauka  ir kai kokie numatymai …

Tarptransportinių ryši priemonių sistema ( V2V ) apima bevielio tinklo , kur automobiliai siųstų pranešimus vienas kitam informaciją apie tai, ką jie daro . Šie duomenys turėtų apimti greitį , vietą, judėjimo kryptį , stabdymo ir stabilumo praradimus . V2V technologija naudoja specialius trumpojo nuotolio ryšių (DSRC ), standartą, kuriuos nustato įstaigos , pavyzdžiui, FCC ir ISO . Kartais ji apibūdinama kaip“WiFi“ tinklas , nes vienas iš galimų dažnių 5.9GHz , kuris yra naudojamas WiFi , bet tai tiksliau būtų sakyti „panašus į WiFi“. Diapazonas yra iki 300 metrų arba 1000 pėdų arba maždaug 10 sekundžių greitkelio greičiu (bet ne 3 sekundes , kaip kai kurios ataskaitos teigia ) .

Visą straipsnį skaityti čia: http://www.extremetech.com/extreme