Orbitalinė kompiuterija :atominio lygio technologijų ateities kompiuteriams

LightSwitch

Atrodo, kad nebus nustota vėl ir vėl iš naujo tvirtinti, kad ką tik buvo rasta ateities duomenu saugojimo technologija. Bet tai nesustabdė vieno mokslininko nuo tvirtinimo, kad jo nauji atradimai gali leisti pasiekti  kelis tukstančius kartų greitesnius  skaitymo ir rašymo greičius, nei kas nors dabar isivaizduoja būsiančius  spintronikos.

Nauja technologija – arba kaip mes sakome , mokslas – yra kuriama Stanfordo SLAC nacionalinėje greitintuvų laboratorijoje Joshua Turnerio . Jis pavadino ideją “ Orbitinė kompiuterija“ dėl to, kad bitus saugo elektronai, besisukantys aplink atomo branduoli. Tikslas , kad būtų galima zonduoti pavienio atomo elektronų debesis naudojant  labai tikslaus dydžio milimetrines (terahercines) bangas. Kad sukurtumėt pakankamai tikslų pakankamo intensyvumo pulsą tikslui pasiekti, jums reikalingas dvieju myliu ilgio akceleratorius. Bet jei jūs įvaldysite tai, galėsite perjungti elektronų būsenas 10.000 kartu greičiau nei gali buti perungtos tranzistorių būsenos .

Accelerator-640x426
Už akceleratoriaus spindulio yra prietaisas, vadinamas monochromatoriumi, kuris yra naudojamas išrinkti tik tamtikro dydžio spinduliuotę . Ji veikia analogiškai prizmei, parenkant tam tikrą spalvą .       Atomai, kuriuos Joshua naudoja, yra truputis mangano kartu su deguonimi, kristalo, žinomo kaip manganitas, viduje.

LightSwitch-640x353Iš medžiagu, kaip pavyzdžiui, šių, makroskopinių savybiu (pavyzdžiui, laidumas ) kontroliuojamos išimtinai elektronų orbitos, žinomas kaip „d – orbitalės“. Šiu d-orbitalių būenos gali buti lengvai stebimos su rentgenu, ir tai gali buti kontroliuojama taip lengvai, kaip reguliuojama temperatūra. Bet temperatūra ar kitos didžiosios manipuliacijos yra gana lėtas būdas bandyti skaityti ir rašyti duomenis , kompaktiškos spindulių puokštės  daro tai daug geriau. Kad visa koncepcija taptų labiau praktine, kaikas šiek tiek mažesnis nei miesto kvartalas galiausiai gali būti reikalingi , bet tai nereiškia, kad kiekvienam būtinas asmeninis kompiuteris , rašantis į d- orbitales. Net Jozue Turner nesitiki, kad orbitinis skaiciavimas taps veikianti technologija artimiausiu metu . Dauguma jo eksperimentų siekiama suprasti, kas gali vykti.

Skaityti daugiau: http://www.extremetech.com