LED revoliucija – tik trijų atomų storio LED

LED 3 st
5.00/5 (1)

Vašingtono universiteto ( UW ) mokslininkai pagamino patį ploniausią , vos 3 atomų storio LED , kuris gali būti naudojamas kaip šviesos energijos šaltinis.

LED pagrįstas dvimačiais lanksčiais puslaidininkiais, padarytais, kad būtų galima sluoksniuoti arba naudoti daug mažesniuose ir įvairesniuose pritaikymuose, nei leidžia dabartinės technologijos.

“ Mes galime padaryti pačius ploniausius LED iš galimų, tik trijų atomų storio bet vis dar mechaniškai stiprius. Tokie ploni ir lankstūs LED yra labai svarbūs ateities nešiojamiems ir integruotiems elektroniniams prietaisams „, sakė Xiaodong Xu ,Vašingtono Universiteto Mdžiagų mokslo ir inžinerijos bei fizikos docentas.

LED 3 st
Tai grafinis 2-D LED sluoksnių pavaizdavimas ir kaip skleidžiama šviesa.

Mokslininkai pasinaudojo tuo pačiu Mančesterio universiteto 2010 Nobelio fizikos premijos laureatų metodu, skirtu atskirti vieno atomo storio anglies sluoksnelių, vadinamų grafenu, iš grafito gabalo – lipnia juosta.

Be šių, šviesą skleidžiančių pritaikymų, ši technologija galėtų atverti duris naudojant šviesą kaip jungtį nano-matmenų kompiuterinių lustų veikimui vietoj standartinių prietaisų , kurie veiktų be elektronų judėjimo ar elektros srovės.

Pastarasis procesas sukuria šilumos ir švaisto daug energijos , o siunčiant šviesą per lustą pasiekti tą patį tikslą būtų daug efektyviau.

Be to, buvo įrodyta , kad šios medžiagos reaguoja su poliarizuota šviesa kitu būdu, kokiu jokia kita medžiaga negali ir mokslininkai taip pat tęs paieškas šia kryptimi.

Sakaityti daugiau: