Grafeno oksido polimerai siūlo naujas optinio įrašymo galimybes

Graphene Oxide Super Discs
4.00/5 (1)

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Fokusuodami ultratrumpą lazerio spindulį ant grafeno oksido polimerų, mokslininkai sukūrė naują medžiagą daugiamodžiam optiniam įrašymui.

Swinburno technologijos universiteto mokslininkai parodė, kad naujos medžiagos keičia saugaus optinės informacijos saugojimo galimybes.

Graphene-Oxide-Super-Discs
Maišymas grafeno oksido (GO), su PVA tirpalu GO-polimero bandinių paruošimui. (b) Dvi-fotoninės redukcijos, indukuojančios gigantišką refrakcijos indekso moduliaciją, ir taip pat fluorescencijos (FL) intensyvumo sumažinimą fs spinduliu – iliustracija. (c) Gigantiška refrakcijos indekso kaita ir FL signalai leido daugiamodį optinį įrašymą į lateralinę mėginio transliaciją visoje fokalinėje plokštumoje ir kontroliuoti dvi-fotoninės redukcijos stiprumą. Piešinys iš: Xiangping Li, et al., doi:10.1038/srep02819

redukcijos

Naujausiame išspausdintame moksliniame straipsnyje, mokslininkai  parodė holografinio kodavimo ant grafeno oksido polimerų kompozito, įrašymo galimybes.

„Tradiciškai, informacija diske yra saugoma kaip dvejetainiai duomenys . Jei diskas yra sugadintas, informacija nebegali būti atgauta“ teigė Mikro-fotonikos centro Swinburne direktorius, profesorius Min Gu .

Grafeno oksidas yra panašus į grafeną, kurį atrado Andre Geim ir Konstantinas Novoselov, kuriems skirta fizikos 2010 m Nobelio premija iš  už šį novatorišką atradimą. Grafenas yra labai stiprus, lengvas, lankstus , beveik skaidrus, ir yra puikus šilumos ir elektros energijos laidininkas.

Grafeno oksidas turi panašias savybes, bet taip pat yra esminis fluorescencijos savybę, kuris gali būti naudojamas biomėginių fiksavimui ir optiniam įrašymui.

Fokusuodami ultra-trumpą lazerio spindulį į grafeno oksido polimerą , mokslininkai gavo 10-100 kartų refrakcijos indekso padidėjimą, tuo pačiu su fluorescencijos sumažėjimu. (Refrakcijos indeksas yra praeinančios terpe šviesos lenkimo matas.)

Norėdami įrodyti metodo pritaikomumą, mokslininkai užkodavo kengūros atvaizdą kompiuteriu sukurtoje hologramoje. Paskui holograma buvo paduota kaip trimatis įrašas į grafeno oksido polimerą . Užšifruotas vaizdas hologramoje negali būti matomas kaip normalus mikroskopinis vaizdas , bet gali būti atgaunamas difrakciniu pavidalu.

skaityti daugiau: http://scitechdaily.com/graphene-oxide-polymer-offers-new-mechanism-multimode-optical-recording/