Fizikai sukūrė ir kontroliuoja didelę kvantinę sistemą, sudarytą iš fotonų

Quantum Mechanics by onilukos

Naujas tyrimas iš Jeilio universiteto rodo, kad mokslininkai gali sukurti ir valdyti didelę kvantinės mechanikos sistemą, sudarytą iš fotonų. Tai rodo, kad jie galėtų išplėsti fotonų vaidmenį kvantinės informacijos sistemose. Pagal naujausius Jeilio Universiteto mokslininkų tyrimus, kvantinių kompiuterių perspektyvoje, šviesa galėtų vaidinti didesnį , labiau universalų vaidmenį.

Jeilio fizikų komanda susiejo kaip niekad daug šviesos dalelių arba fotonų, kurios elgiasi kvanto-mechaniškai arba kitaip – prisiima daugiau nei vieną būseną vienu metu, pavyzdžiui, “ gyvas “ ir „negyvas „. Šiuo atveju šviesa yra įstrigusių mikrobanginių fotonų formoje.  Didesnio skaičiui fotonų kontroliavimas  – šiuo atveju daugiau nei 100, – padidina galimybę, kad tokių būsenų šviesa galėtų atlikti kelių kvantinių bitų ( kubitai ) vaidmenį, tokie blokai paprastai sudaro kvantinio kompiuterio dalis . Tai gali potencialiai sumažinti fizinį dydį ir išlaidas kompiuterio sukūrimui.avirtualspacetime

Kvantinio kompiuterio technologija kol kas vis dar embriono būsenoje, būtų hiper-greitas įrankis su eksponentiškai didesniu informacijos apdorojimo greičiu, nei šiandienos sudėtingiausių kompiuterių greitis.

iliustracijos iš:

skaityti daugiau:  http://scitechdaily.com/physicists-create-control-large-quantum-mechanical-system-built-photons/