A. Liubinas: siekti dar ambicingesnių tikslų ateityje mus įkvepia įvertinimas

deeper
1/52/53/54/55/5
loadingLoading...

Lietuvoje kiekvienais metais įsteigiama šimtai naujų įmonių. Jos yra ambicingos, veržlios, bet ne visoms pavyksta sparčiai augti bei užkariauti tarptautines rinkas. Sėkmės galima pasimokyti iš „Deeper“, UAB, pirmojo nacionalinio apdovanojimo sulaukusios Žinių ekonomikos įmonės apdovanojimuose, kur buvo pripažinta „Sėkmingiausia jauna aukštųjų technologijų įmone 2015.“ Apie tai, kaip tapti įmone, kuriančia ir vystančia inovatyvius, analogų neturinčius išmanius elektronikos prietaisus, pasakoja „Deeper“, UAB direktorius Aurelijus Liubinas.

Aurelijus Liubinas
Aurelijus Liubinas

Įmonė „Deeper“, UAB pradėjo savo veiklą prieš ketverius metus. Pirmasis įmonės sukurtas produktas buvo išmanus sonaras žvejybai. A. Liubino teigimu, tai buvo visiškai naujas ir unikalus produktas rinkoje: „Sukurdami „Deeper“ išmanų sonarą, mes sukūrėme visiškai naują produkto kategoriją, kurios anksčiau nebuvo dėl technologijų ar žinių trūkumo“. Tačiau nepaisant produkto inovatyvumo, siekiant pripažinimo rinkoje kilo ir tam tikrų iššūkių: „Mūsų pakankamai konservatyvi tikslinė produkto auditorija − žvejai, turi gana sunkiai pakeičiamą nuomonę, todėl iš pradžių jie gana įtariai žiūrėjo į naują mūsų produktą, jiems jis buvo neįprastas. Taip pat nelengvas kelias laukė skinantis pripažinimo kelią tarptautinėse rinkose – susidūrėme su vietos, sutarčių, sertifikatų, mokėjimo terminų, produkto draudimo bei skirtingų valiutų iššūkiais. Buvo nelengva susiderinti ir daugybę skirtingų užsienio prekybos partnerių reikalavimų. Taigi teko įdėti daug pastangų ir darbo visai komandai, kol įveikėme visus iškilusius iššūkius, įgijome pasitikėjimą rinkoje ir sulaukėme įmonės kuriamų produktų vartotojų pripažinimo.“

 

 

Aurelijus Liubinas mano, jog ne kiekviena įmonė yra pajėgi greitai ir savarankiškai įveikti panašius iššūkius, bijo kurti kažką naujo ir klysti arba turi idėjų, bet nežino nuo ko pradėti, dėl to, norint Lietuvoje turėti daugiau tarptautiniu lygmeniu konkurencingų įmonių, reikia ir tinkamos valstybės paramos – valdžios institucijos turėtų aktyviai prisidėti prie verslumo šalyje skatinimo. Be to, labai svarbu, kad įmonės dalintųsi savo sėkmės istorijomis. „Norisi, kad kuo daugiau inovatyvių idėjų kiltų Lietuvoje, o mes tikime, kad geri pavyzdžiai įkvepia. Todėl įmonės „Deeper“ vadovai ir darbuotojai dažnai dalyvauja įvairiuose šalyje vykstančiuose verslumo rengininiuose, kuriuose dalinasi patirtimi ir žiniomis. Kitų metų pradžioje ir patys planuojame organizuoti renginį, skirtą techninės įrangos (angl. hardware) mėgėjams, kuris suburtų visus, turinčius idėjų, jau kuriančius ar gaminančius naujus produktus arba ieškančius partnerių, padėsiančių realizuoti idėjas“.

 

Kad lietuviškos įmonės gali sėkmingai konkuruoti savo kuriamais produktais ir nurungti kitas įmones pasaulinėje rinkoje, įrodo „Deeper“, UAB gauti tarptautiniai apdovanojimai. Kaip svarbiausią tarptautinį įvertinimą galima paminėti didžiausioje technologijų parodoje JAV „Consumer Electronics Show 2016“ (CES) laimėtą prestižinį geriausio inovatyvaus produkto apdovanojimą. Be to, „Deeper“ sonaras buvo pirmasis lietuviškas produktas, kuriuo pradėjo prekiauti „Apple“, o vėliau ir kiti pasaulyje žinomi prekybininkai.

 

A. Liubinas pripažįsta, kad nepaisant visų gautų tarptautinių apdovanojimų, visuomet malonu būti įvertintais ir savo šalyje: „Nuo pat pradžių žinojome, kad viską galime padaryti čia, Lietuvoje, kad lietuviai yra geriausi inžinieriai ir programuotojai, ir mums pavyko tą įrodyti. „Deeper“ sukurti produktai yra pelnę daugybę apdovanojimų Lietuvoje bei užsienyje, o sėkmingiausios jaunos aukštųjų technologijų įmonės apdovanojimas įkvepia mus ir toliau skatinti inovacijų kultūrą šalyje, išnaudoti technologinį bei žinių potencialą kuriant aukštą pridėtinę vertę turinčius inovatyvius ateities produktus“.

 

Deeper, UAB – išmanius elektronikos prietaisus kurianti Lietuvos įmonė, savo produkciją eksportuojanti į daugiau kaip 50 užsienio šalių. Įmonė dirba su tokiais gerai žinomais partneriais kaip „Apple“, „Amazon“, „Best Buy“, „HSN“, „Wallmart“, „Virgin Megastores“ ir kt. Pirmasis įmonės sukurtas produktas – išmanusis sonaras – pasiūlė naują požiūrį į tradicinę žvejybą ir greitai sulaukė pripažinimo bei įvertinimo Lietuvoje ir užsienyje. Inovacijos, pažangūs sprendimai ir aukšta pridėtinė vertė vartotojui – tai pagrindiniai veiklos principai, kuriais vadovaujasi įmonė, kurdama ateities produktus.

 

„Žinių ekonomikos įmonės“ apdovanojimus organizuoja asociacija „Žinių ekonomikos forumas“ kartu su partneriais UAB „EKSMA“, UAB MGF „Šviesos konversija“ ir dienraščiu „Verslo žinios“. Apdovanojimų rėmėjai UAB „Ruptela“. Apdovanojimų draugai AB „Amilina“, Lietuvos rizikos ir privataus kapitalo asociacija.